Proyectos de cooperación

Garantit l?accés al dret a una educació inclusiva de qualitat. Centre d?educació inclusiva per a estudiants de secundària amb discapacitat

< Cerrar ventana

Entidad Local

Castellbisbal

Año

2022

Área geográfica

Asia Sur

País

India

Sector CRS

11320 - Educación secundaria superior

Area sectorial

113 - Educación secundaria

ODS/ODM

ODS4 - Garantizar una educación inclusiva y equitativa de calidad y promover oportunidades de aprendizaje permanente para todos

Meta ODS/ODM

Meta 4.5: Para el año 2030, eliminar las disparidades de género en la educación y garantizar un acceso equitativo a todos los niveles de educación y formación profesional para las personas vulnerables, incluidas las personas con discapacidad, los pueblos indígenas y los niños en situación de vulnerabilidad

Tipo de cooperación

Indirecta

Instrumento

Proyecto

Canalización

(Bilateral) ONG nacional (país donante)

Entidad canalizadora

Fundación Vicente Ferrer

Localización

DISTRICTE D?ANANTAPUR, REGIÓ DE B.K. SAMUDRAM, ÀREA DE RAPTHADU

Contraparte local

RURAL DEVELOPMENT TRUST

Fecha inicio

1 de junio de 2022

Fecha fin

31 de mayo de 2023

Importe total del proyecto

73.291,20 €

Total comprometido por la Entidad Local

29.750 €

Total desembolsado en el año por la Entidad Local

29.750 €

Marcadores

Género Medio ambiente Gobernabilidad Cult. & Indígenas Comercio Migración y desarrollo Salud sexual y reproductiva y salud infantil
Principal No Orientado No Orientado No Orientado No Orientado Otros Fines No Orientado

Marcadores de Río

Biodiversidad Cambio climático - Mitigación Cambio climático - Adaptación Desertificación
No Orientado No Orientado No Orientado No Orientado

Descripción resumida

El projecte aborda en exclusiva les necessitats específiques d?un dels col·lectius que forma part de l?alumnat de l?escola inclusiva d?educació secundària BK. Samudram: els i les alumnes amb discapacitat auditiva o de la parla.   L?escola inclusiva d?educació secundària BK. Samudram, inaugurada l?any 2008, desenvolupa un paper clau a la comunitat, ja que a la regió d?Anantapur mancava una escola inclusiva pública a la qual poguessin accedir els fills i les filles amb discapacitat de famílies pobres de l?àmbit rural. Aquest centre està destinat a nens i nenes, estudiants de secundària, amb discapacitat auditiva, visual, mental, locomotora i de parla per rebre formació i teràpies especialitzades, com també per a alguns estudiants sense discapacitat. A més, reben formació curricular i extracurricular (esports, tallers de teatre i poesia i participació en programes culturals d?àmbit de districte). Els i les alumnes amb problemes d?audició i de la parla (que constitueixen el 18,8% i el 7,5% del total població discapacitada, respectivament) requereixen cert suport específic, que és el que cobreix aquest projecte. Per tant, l?objectiu general d?aquest any és garantir una vida de qualitat amb identitat i dignitat humana als nens i nenes amb discapacitat auditiva i de parla del districte d?Ananthapur, mitjançant un objectiu específic més concret: contribuir a la millora de l?alfabetització i l?autonomia d?aquests mateixos alumnes.