Proyectos de cooperación

Suport a la ventanilla única de atención al ciudadano en Villa el Salvador (Perú)

< Cerrar ventana

Entidad Local

Diputación Prov. Barcelona

Año

2018

Área geográfica

América del Sur

País

Perú

Sector CRS

15110 - Política de administración Y gestión del sector público

Area sectorial

151 - Gobierno y sociedad civil, general

ODS/ODM

ODS16 - Promover sociedades pacíficas e inclusivas para el desarrollo sostenible, proporcionar acceso a la justicia para todos y crear instituciones eficaces, responsables e inclusivas en todos los niveles

Meta ODS/ODM

Meta 16.6: Desarrollar instituciones eficaces, responsables y transparentes en todos los niveles

Tipo de cooperación

Indirecta

Instrumento

Proyecto

Canalización

(Bilateral) Entidad pública del país donante

Entidad canalizadora

Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet

Fecha inicio

1 de enero de 2018

Fecha fin

30 de junio de 2019

Total comprometido por la Entidad Local

21.735 €

Total desembolsado en el año por la Entidad Local

10.867,50 €

Previsión de desembolso en los próximos años por la Entidad Local

10.867,50 €

Marcadores

Género Medio ambiente Gobernabilidad Cult. & Indígenas Comercio Migración y desarrollo Salud sexual y reproductiva y salud infantil
Significativo Significativo Significativo Significativo No Orientado Otros Fines No Orientado

Marcadores de Río

Biodiversidad Cambio climático - Mitigación Cambio climático - Adaptación Desertificación
No Orientado No Orientado No Orientado No Orientado

Descripción resumida

Projectes de cooperació al desenvolupament al municipi de Santa Coloma de Gramenet - Catàleg 2018 L'àmbit d'intervenció del projecte és el procés d'Atenció a la ciutadania en l'Oficina municipal d?Informació ciutadana, en el marc de la seva línia central d?acció de modernització i millora de la qualitat dels serveis: transparència, eficàcia, accés fàcil, oferiment d?informació clara, completa, oportuna i precisa, coneixement de l?estat dels tràmits, tracte correcte i no discriminació, atenció respectuosa amb la diversitat, temps d?espera, assessorament sobre els tràmits, accés sense barreres arquitectòniques. En aquest sentit la Finestreta única és una estratègia per a què l'adminsitrat rebi una atenció de qualitat on el ciutadà d'una manera molt fàcil i ràpida pugui iniciar un tràmit, sol·licitar informació, efectuar pagaments, estat de tràmits, interposar una queixa, reclams i/o suggeriments, tot en una Finestreta única que ofereixi aquest servei, de manera avantatjosa amb estalvi de temps i diners per a l'administració i l'administrat, augmentant la seguretat en l'ús de la documentació i la informació. Es podrà rebre en una única Finestreta des de la revisió, la recepció de la documentació, fins, si és el cas, el lliurament de l'autorització o d'altres productes que donin satisfacció per l'atenció realitzada. Es tracta d'un subprojecte enmarcat en un projecte més ampli: 'Vill@tiende'