Proyectos de cooperación

MILLORA EN L'ACCÉS I QUALITAT DE L'ENSENYAMENT A L'ESCOLA PÚBLICA DE SRI VIDYARANYA ORIENTAL HIGH SCHOOL , A TRAVÉS DE L'AMPLIACIÓ I MILLORA DE LES INFRAETRUCTURES I EQUIPAMENTS EDUCATIUS (Anantapur)

< Cerrar ventana

Entidad Local

Manresa

Año

2013

Área geográfica

Asia Sur

País

India

Sector CRS

11130 - Formación de profesores

Area sectorial

111 - Educación, nivel no especificado

ODS/ODM

ODM2 - Lograr la enseñanza primaria universal

Meta ODS/ODM

Meta 2A: Velar por que, para el año 2015, los niños y niñas de todo el mundo puedan terminar un ciclo completo de enseñanza primaria

Tipo de cooperación

Indirecta

Instrumento

Proyecto

Canalización

(Bilateral) ONG nacional (país donante)

Entidad canalizadora

Fundación Vicente Ferrer

Localización

Anantapur

Contraparte local

Rural Development Trust/Women Development Trust

Fecha inicio

18 de marzo de 2013

Fecha fin

30 de junio de 2014

Importe total del proyecto

134.045,98 €

Total comprometido por la Entidad Local

9.712,90 €

Total desembolsado en el año por la Entidad Local

9.712,90 €

Marcadores

Género Medio ambiente Gobernabilidad Cult. & Indígenas Comercio Migración y desarrollo Salud sexual y reproductiva y salud infantil
Significativo No Orientado Significativo No Orientado No Orientado Otros Fines No Orientado

Marcadores de Río

Biodiversidad Cambio climático - Mitigación Cambio climático - Adaptación Desertificación
No Orientado No Orientado No Orientado No Orientado

Descripción resumida

Col?laboració amb les autoritats locals per a la rehabilitació d?un IES. Es proposa la construcció de 6 noves aules i un bloc de sanitaris. Segons UNICEF, el sistema educatiu de l?Índia s?enfronta a manca d?infraestructures, inadequat equipament de les escoles públiques, amuntegament d?alumnat, escàs professorat i amb poca formació baixa qualitat curricular i, per tant, baix nivell d?aprenentatge. Difícil continuïtat d?estudis de secundària,això suposa sobretot a les classes socials més humils una manca d?oportunitats i una permanència en la situació de forta precarietat. Les autoritats locals no poden invertir en les millores del centre, però es comprometen a garantir-ne el personal i el manteniment de les instal?lacions. Persones beneficiàries: 337 alumnes (142 nens/195 nenes). 20 personal de l?escola. Indirectes: la comunitat, 262.340 persones. El projecte ha estat sol?licitat per la direcció de l?escola i les famílies. La FVF ha valorat la petició, tenint en compte criteris especificats al projecte i tenint en compte que a la comunitat s?hagi fet un treball previ de cohesió i participació que garanteixin la capacitat d?autogestió. Com a la resta de projectes, la FVF garanteix que a la comunitat funcioni un Comitè de Desenvolupament (CDC) (xarxa de representants de la comunitat i vetllant per la perspectiva de gènere en la participació) . Demanda del projecte per part de les famílies, el comitè educatiu i l?escola. El comitè educatiu es compromet al seguiment del projecte. Estudi de viabilitat i idoneïtat per part de la contrapart. Un punt clau ha estat garantir que l?escola és accessible per a qualsevol nen, nena que ho sol?liciti, avançant així cap al dret universal d?escolarització a secundària.